Odpowiedzi

2010-01-11T22:42:49+01:00

w prawym rogu napisz date i miejscowość natomiat w lewym (górnym) rogu imię nawisko i adres. Poddanymi wpisujemy do kogo skierowane jest podanie na środku wielkimi Literami piszemy PODANIE
pod tym napisem piszesz :"Bardzo proszę o większe kieszonkowe w wysokości .....złotych.
Wyzsze kieszonkowe są mi potrzebne z powdu ...... . i na dole w lewm koncie czytelny podpis :P
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:53:26+01:00
(imię i nazwisko) PODANIE 11.01.2010 Warszawa
(adres) Drodzy Rodzice!
serdecznie proszę o zwiekszenie mojego kieszonkowego, gdyż dotychczasowe jest niewystarczające. Proponuje sumę o 10 złotych większą. Brakuje mi pieniędzy na ...(np.nowy model samolotu), który bardzo chciałbym mieć.


(czytelny podpis)
5 4 5