Odpowiedzi

2010-01-11T22:43:16+01:00
1. -27x+1=2x+59
-29x=58/:-29
x=-2

2. 45x-19=19x-45
26x=-26/:26
x=-1

3. 3x+9=-3x+9
6x=0/:6
x=0

4. 36x-14= 14x-36
22x=-22/:22
x=-1

5. 5x+4=x-8
4x=-12/:4
x=-3

6. -7x+5=11x+41
-18x=36/:-18
x=-2

7. 13x+30=21x+14
-8x =-16/:-8
x=2

licze na naj bo troche pisalem ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:45:11+01:00
-27x+1=2x+59
-29x=58
x=-2

45x-19=19x-45
45x-19x=19-45
26x=-26
x=-1

3x+9=-3x+9
6x=0
x=0

36x-14= 14x-36
36x-14x=14-36
22x=-22
x=-1

-5x+4=x-8
-5x-x=-4-8
-6x=-12
x=2

-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36
x=-2


13x+30=21x+14
13x-21x=14-30
-8x=16
x=-2

2010-01-11T22:45:35+01:00
Rozwiążcie równania proszę: -27x+1=2x+59
-27x-2x=59-1
-29x=58/-29
x=-2

45x-19=19x-45
45x-19x=-45+19
26x=-26/26
x=-1

3x+9=-3x+9
3x+3x=9-9
6x=0/6
x=0


36x-14= 14x-36
36x-14x=-36+14
22x=-22/22
x=-1


-5x+4=x-8
-5x-x=-8-4
-6x=-12/-6
x=6

-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36/-18
x=-2

13x+30=21x+14
13x-21x=14-30
-8x=-16 / -8
x=2