Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:44:44+01:00
Przyjaźń jest najważniejszym uczuciem w życiu człowieka. Łączy ludzi na zasadzie charakteru, upodobań, bądź charakteru. Prawdziwa przyjaźń trwa przez całe życie, przetrwa wszystkie próby znajomości(przeprowadzka, zmiana towarzystwa). Przyjaciele pomagają sobie we wszystkim i są ze sobą w najgorszych sytuacjach
2010-01-11T22:52:22+01:00
Nie udowodniłaś . : D
ja to wiedziałam od początku , ale tylko to wszystko umocniłaś . :)
ogólnie fajnie napisane . XD