Odpowiedzi

2010-01-11T22:47:40+01:00
Tego się nie zmienia zazwycza ji wynik podaje się z tym pierwiastkiem... ale jak sie uprzesz to możesz wrucic liczbę pod pierwiastek czyli jej kwadrat pomnozyć przez to co jest pod pierwiastkiem i takie zstawic czego sięnie robi możesz też podać w przybliżeniu jako pierwiastek z 3 dać 1,73
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:48:09+01:00
8√3≈8×1,73≈13,84

liczbę przed pierwiastkiem pomnóż przez to ci ci wyjdzie z kalkulatora,że tyle wynosi √3
2010-01-11T22:49:35+01:00
Zazwyczaj zostawia się w takiej formie jak to zapisałeś
8√3 , ale równie dobrze możesz podać wynik w przybliżeniu (tylko w następnych klasach juz się nie będziesz w to bawił)
√2=1,41 (powinny byc dwie falki zamiast równa się - znak zaokrąglenia)
√3=1,73
√4=2 itd

i 8√3 obliczasz 8*1,73=13,84 (zamiast równa się - to dwie falki)