Odpowiedzi

2010-01-11T22:52:26+01:00

1)2z+t-3z+4t-1 dla z+5 i t = 0,1
2*5+0,1+4*0,1=
10+0,1+0,4= 10,5


2) 13x-2y+7-9x+y-4+x-3 dla x = 0,2 y = -1
13*0,2 - 2*-1 + 7-9*0,2-1-4+0,2-3 =
2,6+2+7+1,8-5+2,8= 11,2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:52:41+01:00
1)2z+t-3z+4t-1 dla z+5 i t = 0,1
2*5+0,1-3*5+4*0,1-1=10+0,1-15+0,4-1= - 5,5

2)13x-2y+7-9x+y-4+x-3 dla x = 0,2 y = -1
13*0,2-2*(-1)+7-9*0,2+(-1)-4+0,2-3=2,6+2+7-1,8-1-4+0,2-3=2
1 5 1