Odpowiedzi

2010-01-11T22:53:09+01:00
Służy do przetwarzania danych by mogły zostać ukazane na monitorze
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:53:30+01:00
Podstawowym zadaniem karty graficznej jest odbiór i przetwarzanie otrzymywanych od komputera informacji o obrazie oraz odpowiednie wyświetlanie tegoż obrazu za pośrednictwem monitora.
1 5 1
2010-01-11T22:54:07+01:00
Generuje sygnał dla monitora - odbiór i przetwarzanie otrzymywanych od komputera informacji o obrazie oraz odpowiednie wyświetlanie tegoż obrazu za pośrednictwem monitora.