Odpowiedzi

2010-01-11T23:27:52+01:00
V=1/3 * Pp*h
Pp=54cm²=0,0054m²
(jesteś pewna, że pole jest w cm²? )

h=(3*V)/Pp
h=25000 m

jeśli pole podstawy jest jednak w m²

h=2,5m

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T23:32:30+01:00
V = 45 m³
1 m³ = 1 000 000 cm³
V = 45 000 000 cm³
Pole podstawy = Pp = 54 cm²

V = (1/3) * Pp * H
H - wysokość stożka

45 000 000 = (1/3) * 54 * H
45 000 000 = (54/3) * H
45 000 000 = 18 * H
18 * H = 45 000 000 /:18
H = 2 500 000 cm
H = 25 000 m
H = 25 km