Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T23:08:46+01:00
-pewnośc ze nikt nam ich nie zabieze
-powstawanie odsetek
-chamowanie się przed dbobnymi wydatkami (większa oszczędnośc)
37 3 37
2010-01-11T23:10:30+01:00
- mamy pewność, że nasze pieniadze są bezpieczne
- wiekszośc lokat ma dobre oprocętowanieco przynosi nam zyski
- człowiek, jest istota, która jeżeli ma to sięga po to, a na lokacie pieniadze sa i nas ni kusza swoim widoniem
- mamy zapewniona przyszłośc
26 3 26
2010-01-11T23:11:15+01:00
- mozemy zaoszczedzic pieniadze
-duzo pieniedzy zyskujemy dzięki lokacie
-mozna zachowac kapitał jaki jest przeznaczony n ainwestycje
22 3 22