Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T23:07:50+01:00
Uczniowie klasy II Gimnazjum nr 3 w Łodzi mają zaszczy zaprosić Szanownych Państwa M. i W. Kowalskich na uroczystą inscenizację "Pamiętnika z powstania warszawskiego" Mirona Białoszewskiego, która odbędzie się w w/w szkole w sali nr 5 25.01. o godzinie 18:00.
2 3 2
2010-01-11T23:08:16+01:00
Zaproszenie
Serdecznia zapraszam Pana Jana KOwalskiego na inscenizacje Pamiętnika z powstania warszawskiego Mirona Białoszewskiego ktorą odbędzie się 12 stycznia 2010 r.o godz 17 w ratuszu miejskim .

Urzad miasta
1 1 1