Odpowiedzi

2010-01-11T23:07:12+01:00
Kultura to nie przeklinanie w obecnosci innych osob, grzeczne zachowywanie sie , np. mowienie dzien dobry sąsiadom :D wszystko co dobre to kulturalne
2010-01-11T23:08:28+01:00
To wierzenia wszeliego rodzju piśmiennictwo dobre zachowanie w, umiejetnosc porozumowania sie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T23:09:37+01:00
Kultura wg mnie jest to dobre, wzorowe, przykładne zachowanie i zachowywanie się wobec innych osób. Kultura świadczy o tym jakimi ludźmi tak naprawdę jesteśmy. Właśnie poprzez np. kulturę osobistą, wyniesioną z domu, tą którą przekazali nam rodzice świadczymy swoim zachowaniem jakim ludźmi jesteśmy. Są różne typy kultury np. osobista, społeczna, kultura danego regionu, kraju i jego tradycje.
1 5 1