Arkusz kalkulacyjny potrafi sam przeliczać adresy, do których odwołuje się dana formuła, jeśli np. kopiujesz ją w inne miejsce arkusza. Sposób adresowania umożliwiający takie przeliczanie to adresowanie...

Błędy podkreślane przez edytor tekstu WORD kolorem czerwonym to błędy...

Podstawową jednostką organizacyjną prezentacji multimedialnej jest...

Zasady korzystania z sieci nazywane są...

Skrót WI-FI dotyczy...

Aby w edytorze tekstów zapobiec pozostawaniu na końcach wierszy wyrazów jednoliterowych (w, o, z, i, u) należy "wiązać" je z wyrazem po nich następującym poprzez naciśnięcie na klawiaturze kombinacji klawiszy...
Tylko proszę szybko z góry dzięki!!

2

Odpowiedzi

2010-01-11T23:13:21+01:00
Względne

nie wiem

slajd

netykieta

sieci wireless - sieci bezprzewodowych

(chyba) ctrl+enter (albo alt+enter... nie pamietam...)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T23:15:15+01:00
... względne.

... ortograficzne i językowe.

... slajd

... netykietą

skrót wifi od Wireless Fidelity - to standard bezprzewodowego przesyłu danych, realizowanego drogą radiową.


....CTRL+SHIFT+SPACJA