Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T07:46:02+01:00
Obraz kartograficzny - główna część mapy, przedstawiająca informacje o obiektach i zjawiskach oraz ich rozmieszczeniu. Wiadomości te tworzą treść mapy;
osnowa matematyczna - przyjęte odwzorowanie kartograficzne i związana z nim siatka kartograficzna, skala oraz sieć punktów osnowy geodezyjnej. Ten ostatni element to przeniesione na mapę punkty na Ziemi mające precyzyjnie określoną pozycje i wysokość;
elementy pomocnicze - ułatwiają korzystanie z mapy. To głównie legenda, czyli opis umowny znaków użytych na mapie. Czasami są to wykresy do pomiarów na mapach;
dane uzupełniające - to przekroje, diagramy, tabele. Ten element nie jest konieczny, ale bardzo wzbogaca mapę i ułatwia korzystanie z niej.
9 4 9
2010-01-12T07:47:45+01:00
Skala liczbowa
Skala mianowana
skala liczbowa
podziałka poprzeczna
chistoria

ja znam tyle
8 3 8
2010-01-12T10:23:02+01:00
Skala,
poziomice,
nazwy państw/miat
5 4 5