Odpowiedzi

2010-01-12T10:31:32+01:00
Róznice

2. nie czytali tej samej ksiązki
3.Skawiński zaczytał się w ksiązce
4.Skawiński nie popełnił samobójstwa
5 Sielawa usnał i nie właczył latarni

podobienstwa
1Byli emigrantami
2 obydwoje pracowali w latarni
3zostali wyrzuceni z pracy
4 byli polakami

5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T10:35:57+01:00
Podobieństwa:
- obydwaj byli Polakami
- obydwaj pracowali jako latarnicy
- obydwaj przez książkę stracili prace
- obydwaj byli emigrantami
- obydwaj nie zapalili latarni

Różnice:
- czytali inne książki
- mieli inną przeszłość
- Sielawa popełnił samobójstwo, a Skawiński wybrał się w dalszą wędrówkę
4 4 4