Odpowiedzi

2010-01-12T10:25:15+01:00
A) NO2
4 NH₃ + 7 O₂ = 4 NO2 + 6 H₂O
b) C4H8 + 6 O₂ = 4 CO₂ + 4 H₂O
c) Fe3O4 + 4 CO = 3 Fe + 4 CO₂
d) 4 FeS₂ + 11 O₂ = 2 Fe2O3 + 8 SO₂
1 3 1
2010-01-12T10:30:01+01:00
A) 4 NH₃ + 7 O₂ = 4 NO₂ + 6 H₂O
b) C₄H₈ + 6 O₂ = 4 CO₂ + 4 H₂O
c) Fe₃O₄ + 4 CO = 3 Fe + 4 CO₂
d) 4 FeS₂ + 11 O₂ = 2 Fe₂O₆ + 8 SO₂
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T10:33:18+01:00
A) 4 NH₃ + 7 O₂ = 4 NxOy + 6 H₂O
4 NH₃ + 7 O₂ = 4 NO₂ + 6 H₂O
b) CxHy + 6 O₂ = 4 CO₂ + 4 H₂O
C₄H₈ + 6 O₂ = 4 CO₂ + 4 H₂O
c) FexOy + 4 CO = 3 Fe + 4 CO₂
Fe₃O₄ + 4 CO = 3 Fe + 4 CO₂
d) 4 FeS₂ + 11 O₂ = 2 FexOy + 8 SO₂
4 FeS₂ + 11 O₂ = 2 Fe₂O₃ + 8 SO₂
2 5 2