Odpowiedzi

2010-01-12T10:19:29+01:00
Wystarczy, postępować wedłóg jego przykazań
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T13:18:46+01:00
Przyjaciel Boga jest dobry. Jest dobry dla zwierząt, dla ludzi, szanuje rośliny i dba o czystość.Jesteśmy przyjacielem Boga, gdy słuchamy rodziców i żyjemy według przykazań Bożych.. Musimy uczyć się wiaryi miłości, odmawiać pacież i chodzić do Kościoła.. Będziemy przyjaci,ółmi Boga, gdy będziemy grzeczni, pilni w nauce i szkolnych obowiązkach, oraz gdy będziemy uczynni dla innych.
25 4 25