Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T12:27:28+01:00
Kosmki jelitowe, liczne, małe, palczaste wyrostki pokrywające całą powierzchnię wewnętrzną śluzówki jelita, umożliwiające absorpcję substancji pokarmowych z jelita do krwi. Zawierają sieć naczyń krwionośnych, wewnątrz której znajdują się kapilary limfatyczne, do których przechodzą powstałe w trakcie trawienia produkty. Mają na celu zwiększenie powierzchni chłonnej.
1 5 1
2010-01-12T12:29:59+01:00
Rola kosmyków jelitowych jest ważna.-,ułątwiają przesuwanie się pokarmu w jelicie
3 4 3