Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T13:18:37+01:00
Zielenice maja tylko zielony barwnik - chlorofil, a krasnorosty maja oprocz chlorofilu czerwony barwnik, a brunatnice chlorofil i barwnik brunatny :)
20 4 20
2010-01-12T14:58:10+01:00
Zielenice mają tylko zielony barwnik - chlorofil, a krasnorosty mają też czerwony barwnik. Światło jest białe, ale gdy przejdzie przez pryzmat ( np. wodę ) rozszczepia się na różne kolory.
Światło czerwone dochodzi najgłębiej i czerwony barwnik wyłapuje właśnie to światło
18 4 18