Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T13:22:53+01:00
Miejsca atrakcyjne w Bieszczadach:

--Eko muzeum „Hołe” w Dzwiniaczu Dolnym
--Młyny i tartaki wodne w Bieszczadach początkiem XX w.
--Muzeum Przyrodnicze w Ustrzykach Dolnych
--Smolnik nad Osławą
--Jeziorka Duszatyńskie
--Skansen w Sanoku
--Caryńskie i Przełęcz Przysłup
--Sine Wiry
--Łopienka
--Jezioro Solińskie
--Połonina Wetlińska
--Chatka Puchatka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T13:34:29+01:00
Cerkwie drewniane
Cerkwie murowane
Cmentarze i miejsca po cerkwi

Cm. woj. w Komańczy
Cmentarz wojenny w Lesku
Kirkut w Baligrodzie
Kirkut w Lutowiskach
Kirkut w Woli Michowej
Cmentarze ewangelickie Bandrów i Steinfels oraz gr. Stebnik

Wodospad na potoku Czartów Młyn
Wodospad na Hylatym
- duchy wodospadu
Wodospad na Hulskim
Wodospad Kasarda
Wodospad na Olszance
Młyn w Hulskiem
Chmielowe kaskady
Nasiczniański Potok
Sine Wiry
Jeziorka Duszatyńskie
Jeziorko Bobrowe
Grota w Rosolinie
Rezerwat "Hulskie"
Rezerwat "Gołoborze"
Rezerwat "Przełom Osławy pod Duszatynem"
Torfowisko "Wołosate"
Radoszyckie źródełko
Kapliczka w Rabem
Dziewiętnastka, punkt widokowy
Przełęcz Wyżna, punkt widokowy
Kamień leski
Skałki Myczkowieckie
Góry Słonne, punkt widokowy
Połoninka
MBL Sanok
Miniatury cerkwi
Sanktuarium w Jasieniu
Klasztor w Zagórzu
XIXw. most kolejki
Nowe rezerwaty
Osobliwości rezerwatów
Rezerwaty Gór Słonnych
Ekomuzeum Hołe