Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T13:48:27+01:00
Współczesny cżłowiek nie dba o ojczysty jezyk.
Strasi,wykształceniu ludzie owszem, lecz dzisiejsza młodzież bezcześci ojczysty jezyk. Zalezy jak na to spojżeć. I z jakiej perspektywy. ;)
2010-01-12T13:51:21+01:00
Według mnie współczesny człowiek nie dba o czystość języka narodowego, ponieważ:
-używa dużo słów zaczerpniętych z innych obcych języków;
-