Odpowiedzi

2010-01-12T13:42:36+01:00
Aby wiedzieli gdzie jesteś i wrazie potrzeby mogli po ciebie przyjechać lub zadzwonić. Jeżeli oni nie będą wiedzieli gdzie jesteś a ty nie wrócisz na czas będą bardzo się o ciebie bali. Ponieważ po drodze do domu może ci się coś stać i jeżeli będziesz daleko nikt i nic ci nie pomoże.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T13:42:47+01:00
Mówiąc do kąd się wybierasz, w razie jakiegos nieszczescia wiedza, gdzie Cie szukac. Kiedy ktos by cie np. porwal, opiekun moze podac policji trase, jaka szlaś, lub miejsce. Opiekun, kiedy wie, gdzie jestes jest spokojniejszy i nie dzwoni co pol godziny pytając gdzie jestes i kiedy wrocisz. Informując opiekuna do kąd sie wybierasz, budujesz sobie ich zaufanie i w przyszlosci na więcej Ci pozwoli, bo wie ze jestes odpowiedzialna. Informując opiekunow gdzie idziesz powodujesz, ze w ich oczas jestes odpowiedzialna, gojrzała itp.
1 5 1