1.Gdzie pierwszych wyznawców Chrystusa nazywano chrześcijanami?
2.W jaki sposób religia chrześcijańska, rozpowrzechniała
się po świecie?
3.Jak ogłaszał ewangelię św. Paweł?
4.Gdzie Dobrą Nowinę głosili :
-św. Benedykt
-św. Patryk
-św. Bonifacy
-święci Cyryl i Metody

Proszę o odpowiedź ;))
Z Góry dzięki ;)


2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T13:57:01+01:00
2 zadanie;
- 4 ewangelie,
- 3 listy św pawła
- apokalipsa św jana
- świ,ątynia konstatntynopolu
- świątynie w rzymie
- świątynia w jerozolimie
- sztuka
- mojżesz przed krzakiem w Ogrojcu
- ofiarowanie w świśątyni rembrant wan rijn
- literatura
1 zadanie;
apostołowie

<tyle wiem > :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:00:26+01:00
1. W Antiochii.
2. Rozpowszechniali ją inni chrześcijanie.
3. Św. Paweł wiele podróżował i nauczył ludzi.
4. Św. Benedykt - Francja, Św. Patryk - Irlandia, Św. Bonifacy - Niemcy, Św. Cyryl i Metody - Słowianie.