Odpowiedzi

2010-01-12T13:51:59+01:00
Y...rozciągaj się . Nie da się przez jakieś ćwiczenia rosnąć
Mamy to w genach ile będziemy mieć centymetrów;P
2010-01-12T13:52:20+01:00
Najlepiej ćwiczenia rozciągające, głębokie skłony
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T13:52:36+01:00
Wiesz świczeń na to nie ma jakieś rozciąganie mięśni czyli skłony itp.
albo jakieś tabletki ale to u specjalisty
ale polecam ci portal dojrzewamy.pl tam dostaniesz dużo więcej odpowiedzi