Odpowiedzi

2010-01-12T13:56:28+01:00
Nie chce być aktorką, ponieważ reporterzy śledzą każdy mój ruch. Nie chce mieć takiego życia w którym wszyscy by wiedzieli o mojej prywatności.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T13:56:55+01:00
Nie chcę być aktorką , ponieważ granie nie sprawia mi przyjemności.Do tego nie mam do takich rzeczy talentu i chęci.Wolę np......(w miejsce kropek wpisz co lubisz np.sport)
Z resztą aktorstwo to bardzo trudna i ciężka praca.Każdy woli co innego.

Liczę na Naj ;**
Pozdro;))
2010-01-12T13:58:32+01:00
Niechce byc aktorka poniewaz nie lubie slawy ani krzykow (nie lubie byc znana)
rowniez dla tego ze gdy wyjdziesz nz spacer zaraz krzycza i prosza o autografy to niejest zbyt miłe
chodi rowniez o to ze musisz byc na planie o kturej godzinie ,gdzie i kiedy sobie zarzycza jesli ma sie meza oraz dziecko nalezy sie nimi opiekowac lecz w takim zawodzie sie nieda
trzeba wydawac koncerty lecz to jest zbyt meczonce