Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:01:18+01:00
1. pomagaj!
2. bądź miły
3. słuchaj innych
4. pomagaj w potrzebie
5. słuchaj rodziców
6. myj ręce
7. bądź posłuszny
8. bądź uczynny
9. chodź do szkoły
10. nie pij alkoholu
2010-01-12T14:02:57+01:00
1 badz miły i uczynny
2 zawsze się uśmiechaj
3 mów zawsze prawdę
4. nie mozesz sam rozwiązac problemu poproś inna osobe aby ci pomogła
5. słuchaj sie innych przedewszystkim starszych
6. nie rób wiecej niz potrafisz
7. zacznij od drobnych pomocy
8. momagaj starszym a takze młodszym
9. nie zniechecaj sie jesli ktos bedzie cie karcił iz pomagasz
10. uwiez w swoje drugie ja