Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:34:08+01:00
Laserowa szybko drukuje starcza na dłużej ma duże kardridże i mozna wiecej wydrukowac - bardziej gazety nia drukuja
atramentowa ma male kardridze wolno drukuje i malo wydajna - uzytek domowy
iglowa nie wiem
1 5 1
2010-01-13T17:37:37+01:00
Drukarki laserowe - używa się ich do drukowania przy pomocy lasera, charakteryzują się bardzo wysoką jakością wydruku.

Drukarki igłowe - niegdyś najpopularniejsza drukarka komputerowa, wykorzystuje się je do drukowania taśm barwiących.

Drukarki atramentowe - wykorzystuje do druku atrament (tusz), są to najpopularniejsze drukarki używane w domach.

Mam nadzieję, że pomogłem ^^;
1 5 1
2010-01-13T17:55:53+01:00
Drukarki te sa stosowane w twoim otoczeniu. Drukarka to nieodłączny element min. firm prosperujących w twoim otoczeniu. Tego typu drukarki służą do drukowania różnego rodzaju dokumentów, czy ez nawet zdjęć wysokiej rozdzielczości, w zależności od jakości wydruku drukarki.
1 5 1