Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:09:19+01:00
Starałabym się walczyć tak jak kiedyś nasi przodkowie o wolność, żeby w przyszłości żyło się lepiej. Nie uciekałabym tylko walczyła! Walczyła za ojczyzne!
2 5 2
2010-01-12T14:11:07+01:00
Gdyby wojna wybuchła teraz czuł bym wielkie przerażenie i pewnie zamknął bym się w sobie. Żył bym w ciągłym strachu i niepewnośći która by mnie ogarneła.Bał bym się wychodzićz domu.
1 3 1
2010-01-12T14:30:31+01:00
Gdyby wybuchła wojna poszła bym najpierw do kościoła pomodlić się o przetrwnie a potem pomogła bym walczącym w tej wojnie a gdyby mi sie coś stało miała bym satyfakcje że ratowłam ten kraj gdyż jestem patryjotkom a patryjota wlczy o swój kraj do ostatniej kropli krwi i do ostatniego oddechu muj kraj jest piękny i dla tego bym o niego walczył zwłaszcza ze urodziłam sie w polsce i w polsce umre bo to muj kraj który jest warty walki to muj kraj który kocham nad rzycie "za życie polski oddam swoje życie bo mam prawo walczyć gdyż to moja ojczyzna"x33 i love poland xD
1 1 1