Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:14:01+01:00
Sufrażystka - kobieta walcząca o przyznanie praw takich samych jak mężczyznom.
Urbanizacja - szybki rozwój miast wynikający z rozwoju gospodarczego.
Równouprawnienie kobiet - kobiety mogą brać udział w głosowaniach wyborczych (ogólnie w polityce) oraz uczęszczać na studia wyższe.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T14:22:47+01:00
SUFRAŻYSTKA - określenie zwolenniczki lub działaczki ruchu sufrażystek w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. W szczególności nazywano tak członkinie założonej w Stanach Zjednoczonych organizacji WSPU (Woman's Social and Political Union)

RÓWNE UPRAWNIENIE KOBIET - uzyskanie przez kobiety takich samych praw jak mężczyźni

URBANIZACJA - to proces rozwoju istniejących miast i powstawania nowych