Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:22:25+01:00
485100:21=23100
30360:18=1686
13244: 43=308
1179900:570=2070
25010:82=305
351120:380=924
2010-01-12T14:23:48+01:00
A)=23100
b)=nie wiem z reszta wychodzi
c)=308
d)=2070
e)=305
f)=924
2010-01-12T14:25:07+01:00
485100/21=23100
spr: 23100*21=485100

30360/18=1686 r . 12
1686*18+12=30360

13244/43=308
bo 308*43=13244

1179900/570=2070
2070*570=1179900

25010/82=305
305*82=25010

351120/380=924
924*380=351120

przykład pisemnego :

924
351120/380
-3420
912
-760
760
= = =