Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T14:54:01+02:00
Ryba chwyciła haczyk - dać się nakłonić, zachęcić do czegoś; dać się wprowadzić w błąd, zwieść pozorom; dać się wciągnąć w pułapkę
kamienne serce - ktoś bez uczuć
kubek w kubek - taki sam, identyczny
wykręcić się sianem - znajdować sprytne wyjście z jakiejś trudnej sytuacji, posługując się wybiegiem; wymigiwać się od czegoś;
podniesiony na duchu - być pocieszonym przez kogoś; ktoś nam pomógł otrząsnąć się z przygnębienia, zwątpienia; ktoś dodał komuś odwagi, otuchy
2009-09-25T14:56:44+02:00
Ryba chwyciła haczyk-dał ktoś się nabra na coś, przekona
,kamienne serce,-twarde, nieubłagalne
kubek w kubek-bardzo podobne
,wykręcić się sianem-cwanie się wymigac
,podniesiony na duchu-usatysakcjonowany, zadowolony,oddychasz z ulgą