Odpowiedzi

2010-01-12T14:32:46+01:00
Tak bo ktos musi pisnowac domu i malych dzieci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:25:20+01:00
Zgadzam się, ponieważ jest konkurencja na rynku pracy. Pracodawcy maja chetnych do pracy ale tez o tych dobrych pracowników dbają i ich doceniają.Bezrobotni z koleji jak dostana dobra pracę, będą się starać by jej nie stracić gdyż pracodawca może sobie znależć innego pracownika.