Odpowiedzi

2009-09-25T14:53:57+02:00
Wyraż :
a) w metrach :
2km=2000m
3,2km=3200m
;0,27km270m
;5,02km;5020m
b)w centymetrach :
5m=500cm
0,3m=30cm
20,07m=2007cm
;0,015m;1,5cm
c) w milimetrach :
7,08 dm=708mm
;0,67m=670mm
;14cm=140mm
;0,065cm=0,65mm
d)w metrach :
25cm0,25m
;89,3cm=0,893m
;1200mm=1,2m
;347cm=3,47m;
e)w centymetrach :
56 mm=5,6cm
;80mm=8cm
;1670mm;167cm
2,3mm.0,23cm
2009-09-25T14:54:03+02:00
A) 2000 ; 3200 ; 270 ; 5020
b) 500 ; 30 ; 2007 ; 1,5
c) 708 ; 670 ; 140 ; 0,65
d) 0,25 ; 0,893 ; 1,2 ; 3,47
e) 5,6 ; 8 ; 167 ; 0,23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T14:57:37+02:00
A) 2 km = 2000 m
3,2 km = 3200 m
0,27 km = 270 m
5,02 km = 5020 m

b) 5m = 500 cm
0,3 m = 30 cm
20,07 m = 2007 cm
0,015 m = 1,5 cm

c)7,08 dm = 708 mm
0,67 m = 670 mm
14 cm = 140 mm
0,065 cm = 0,65 mm

d) 25 cm = 0,25 m
89,3 cm = 0,893 m
1200 mm = 1,2 m
347 cm = 3,47 m

e) 57 mm = 5,7 cm
80 mm = 8 cm
1670 mm = 167 cm
2,3 mm = 0,23 cm