1.Kiedy obchodzimy uroczystość objawienia Pańskiego
2.Wyjaśnij znaczenie zwyczaju pisania na drzwiach K+M+B (i tam rok jakis)
3.Wyjaśnij znaczenie i symbolike darów ofiarowanych Jezusowi przez Mędrców
4.Wyjaśnij nazwę uroczystości objawienia Pańskiego

PROSZE!! :) :**

3

Odpowiedzi

2010-01-12T14:31:15+01:00
Wiem za k+m+b znaczy niech chrystus blogoslawi ten dom
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:34:41+01:00
1. obchodzimy 6 stycznie
2. te litery pznaczaja pierwsze litery trzech krórów czyli kacper mielchior i baltazar
4 objawienie pańskie czyli to jest święto trzech kroli .. mowi nam o tym że pan jezuz jako pierwszy sie objawil dla kroli
11 4 11
2010-01-12T15:10:15+01:00
1,Uroczystosc tą obchodzimy 6 stycznia.
2.literki pisane na drzwiach K+M+B oznaczaja imiona 3 medrcow ktorzy przybyli ze wschod by ofiarowac narodzonem jezusowi dary( Kacper+melchior+baltazar)
3.-zloto-wladza krola
-kadzidloobecnosc Boga
-mirra-oznaczala ze Jezusa joko czlowieka nie ominie smierc, cierpienie.
4.co do tego pytania nie jestem pewna.
7 3 7