Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:44:20+01:00
Strefy klimatyczne układają się równoleżnikowo. Są też jakby odbiciem lustrzanym. Słońce świeci tylko na jedną z półkól, dlatego wtedy tam będzie lata, po przeciwnej zaś stronie zima. I tak odwrotnie, więc gdy słońce oświetla zwrotnik raka na półkuli północnej będzie lato, podczas gdy słońce pada na zwrotnik koziorożca, to na południu jest lato, a na północy jest zima.
2 5 2
2010-01-12T18:12:26+01:00
Gdy u nas jest zima to na polkuli południowej np australii jest lato. a gdy u nich jest zima to u nas lato
2 3 2
2010-01-12T19:36:46+01:00
Strefy klimatyczne poukładane sa wzgłędem siebie równoleżnikowo. Słońce skierowane jest bardziej na jedną z półkól, dlatego wtedy tam będzie lato, po przeciwnejstronie będzie zima. Gdy słońce oświetla zwrotnik raka na półkuli północnej będzie lato, a na południowej zima , gdy słońce pada na zwrotnik koziorożca, to na południu jest lato, zaś na północy panuje zima.
4 4 4