Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:49:49+01:00
BOŻE WSZYSTKO CI ODDAJĘ ,NIECH BĘDZIE WOLA TWOJA- JAKĄ DROGĄ MAM IŚĆ? CZY MAŁŻEŃSTWO, CZY STAN WOLNY? JEZU ZMIŁUJ SIĘ NADE MNĄ WE WSZYSTKIM, PROWADŹ, DUCHU ŚW. ZMIŁUJ SIĘ NADE MNĄ, PROSZĘ O WIARĘ , NADZIEJĘ, MIŁOŚĆ, ŚW. JÓZEFIE PROWADŹ, MATKO PIĘKNEJ, OFIARNEJ MIŁOŚCI PROWADŹ, DZIĘKUJĘ ZA GOŚCIA NIEDZIELNEGO, KATOLICKIE CZASOPISMA, STRONY, BOŻE BŁOGOSŁAW ICH TWÓRCOM, DUCHU ŚW, WSPIERAJ TWÓRCÓW MEDIÓW, PROGRAMÓW KATOLICKICH.....
2010-01-12T15:13:06+01:00
Swietszy piotrze i pawle prosze wdaj mi i mojej rodzinie as o pogłebienie mojej wiary.pouczcie mnie jak mam tobić .prosze was o zawsawienictwo do boga żebym byl głebszy w poznawaniu swojej wiary przez chrystusa pana naszego.
amen
2010-01-12T17:35:46+01:00
BOŻE TY CHCESZ,ABY WSZYSCY LUDZIE ZOSTALI ZBAWIENI.PROSIMY CIĘ ZA WSTAWIENNICTWEM ŚWIĘTEGO PIOTRA I PAWŁA,POGŁĘBIAJ NASZĄ WIARĘ,POŚLIJ ROBOTNIKÓW NA SWOJE ŻNIWO I DAJ IM Z CAŁĄ UFNOŚCIĄ GŁOSIĆ TWOJE SŁOWA,ABY SZERZYŁO SIĘ ŚWIATŁO TWOJEJ EWANGELII I ABY WSZYSTKIE NARODY POZNAŁY CIEBIE,JEDYNEGO PRAWDZIWEGO BOGA,I PRZEZ CIEBIE ZESŁANEGO JEZUSA CHRYSTUSA.PROSIMY CIĘ ZA WSTAWIENNICTWEM NASZYCH ŚWIĘTYCH PIOTRA I PAWŁA POGŁĘBIAJ NASZĄ WIARĘ ABY Z DNIA NA DZIEŃ STAWAŁA SIĘ GŁĘBSZA I SILNIEJSZA.PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO .AMEN