Odpowiedzi

2010-01-12T14:49:54+01:00
Trzeba przystąpić do sakramentu bierzmowania dobrowolnie. Trzeba dojrzale uczestniczyć w życiu kościelnym.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:50:21+01:00
Moim zdaniem dojrzały chrześcijanin to osoba dojrzała ale nie fizycznie tylko duchowo. Osoba ta często rozmawia z Bogiem, modli się , pomaga bliźnim a przede wszystkim przestrzega 10 przykazań Bożych. Osoba dojrzała duchowo ma przyjęte bierzmowanie ponieważ to ono przygotowuje nas do dojrzałość chrześcijańskiej.Być dojrzałym Chrześcijaninem to znaczy być gotowym do poświęceń za Boga


Licze na NAJ:)
1 1 1