Odpowiedzi

2010-01-12T14:56:03+01:00
-tworzenie slajdów,
-dodawanie napisów
-wstawianie obrazków
-wgrywanie filmiku,
-dodanie animacji
-dodanie muzyki
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:01:56+01:00
1. Tworzymy prezentacje w programie PowerPoint.
2. Dodajemy kolejne slajdy do prezentacji.
3. Wpisujemy tekst.
4. Zmieniamy parametry czcionki.
5. Wstawiamy tło.
6. Kopujemy i wklejamy obrazki.
7. Tworzymy animacje.
8. Polepszamy animacje. ( animacja niestandradowa)


hahaha! xd czuje sie jak dałn po tym napisaniu jak to sie robi :D:D
ale jest całe ;P i az 8 pkt ! ;))
2010-01-12T16:15:02+01:00
1.Uruchamiamy program Microsoft PowerPoint.
2.Plik->Nowy
3.Dodajemy slajdy
4.Wpisujemy nasz tekst.
5.Jeżeli chcesz dodać obrazki to wchodzisz w "wstawianie ->obraz"
6.Dodajemy efekty wejściowe,wyjściowe.
7.Możesz dodac ścieżke dźwiękową też w zakładce "wstaw"
8.Wybierasz czy wejście/wyjścia/dżwięki po kliknięciu czy automatycznie po określonym czasie lub po którymś efekcie.
9.Zapisujemy plik (najlepiej bez polskich znaków, zamiast "spacji" podłoge "_") Jeśli używasz MSPowerPoint'a 2007 lub 2010 zapisz plik w formacie *.doc i *.docx.