Odpowiedzi

2010-01-12T14:56:36+01:00
Stał się taki ponieważ był samotny i liczyła się tylko praca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:57:16+01:00
Scrooge stał się dziwakiem ,ponieważ za dużo angażował się w swoją pracę oraz był samotny.Nie ważne dla niego było zdrowie i miłość ,tylko praca i zarobione pieniądze.Miał ich dużo ,a nie chciał się nimi dzielić.Taki typ człowieka.....a..i również przestał wierzyć w Boga.Nie uznawał Bożego Narodzenia.

Dobrze ,że się potem zmienił;)
Liczę na Naj..;)
Pozdro;***
2 5 2
2010-01-12T14:59:34+01:00
Ponieważ dla niego najważniejsze były pieniądze
1 3 1