Nazwij Częśco mowy [rzeczownik,Czasownik,Przysłówek,Zaimek]
1.Czytam -
2.Zielony-
3.szafa-
4.rozmawiamy-
5.oknem-
6.wesoło-
7.grzeczna-
8.osiem-
9.piąty-
10.szybko-
11.wchodzę-
12.chorujesz-
13.parapety-
14.kwiat-
15.las-
16.odpoczywaj-
17.śmieszny-
18.dwadzieścia-

3

Odpowiedzi

  • dno
  • Początkujący
2010-01-12T14:54:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:55:54+01:00
1.Czytam - czasownik
2.Zielony- przymiotnik
3.szafa- rzeczownik
4.rozmawiamy- czasownik
5.oknem- rzeczownik
6.wesoło- przysłówek
7.grzeczna- przymiotnik
8.osiem- liczebnik
9.piąty- liczebnik
10.szybko- przysłówek
11.wchodzę- czasownik
12.chorujesz- czasownik
13.parapety- rzeczownik
14.kwiat- rzeczownik
15.las- rzeczownik
16.odpoczywaj- czasownik
17.śmieszny- przymiotnik
18.dwadzieścia- liczebnik
2010-01-12T14:58:10+01:00
Czytam - czasownik
zielony- rzeczownik
szafa- rzeczownik
rozmawiamy- czasownik
oknem-zaimek
wesoło- przysłówek
grzeczna-
osiem- zaimek
piąty-
szybko- przysłówek
wchodzę- czasownik
chorujesz- czasownik
parapety- rzeczownik
kwiat- rzeczownik
las- rzeczownik
śmieszny-

odpoczywaj- czasownik
dwadzieścia- zaimek