Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T15:26:14+02:00
Chodzi przede wszystkim o to, że większość zamieszkujących ten kontynent to ludzie czarni, a także o panującą tam biedę a także że śmiertelność wśród ludności jest nadal dość wysoka.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T15:28:11+02:00
Dlatego, że bardzo wysoka jest tam śmiertelność
ludności i panująca wielka bieda i głód.
1 5 1
2009-09-25T15:35:43+02:00
Bo większość ludności to murzyni.