Wystep zespołu Czarne fortepiany cieszył sie duzym powodzeniem.Sprzedano 850biletow ulgowych po19zł. Bilety normalne były w cenie 25zl i sprzedano ich o 570 wiecej niz biletow ulgowych.Zespol otrzymal polowe kwoty ze sprzedazy biletow...Ile zarobił zespół??????

prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:59:47+01:00
850×19zł=16150= przychód ze sprzedaży biletów ulgowych
570+850=1420= ilość sprzedanych biletów normalnych
1420×25=35500zł= przychód ze sprzedazy biletów normalnych

16150+35500=51650zł= łączny przychód
51650:2=25825zł=zarobek zespołu
2010-01-12T15:04:16+01:00
850*19+(850+570)*25=16150+35500=51650 51650/2=25825