Odpowiedzi

2010-01-12T14:56:57+01:00
Protony - 7
elektrony - 7
neytrony - 14 - 7 = 7
1 3 1
2010-01-12T14:58:13+01:00
Protony:7
elektronów:7
neutronów:14-7=7
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T14:58:43+01:00
14 to liczna masowa(oznaczamy A)
a 7 to liczba atomowa(oznaczamy Z)
wiec
liczna protonow jest rowna liczbie atomowej
elektronow etz jest rozna liczbie atomowej
a neutrony liczymy :
licznba masowa odjac atomowa
14-7=7
1 4 1