Odpowiedzi

2010-01-12T14:59:01+01:00
-ludzie którzy do wszystkiego podchodzą z humorem są szczęśliwi i zawsze znajdą swoje miejsce,
-aby komuś pomóc, pocieszyć zawsze najlepiej dodać swoje poczucie humoru
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:01:44+01:00
1.ciesza sie zyciem, nie wpadaja w depresje>
2. latwiej zawieraja znajomosci
3. podobno co najmniej 45 sec. szczerego smiechu spala kalorie co jest dobre na otylosc:Pxd