Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:01:17+01:00
X- miara kata przy podstawie
x+ 15 - kat miedzy ramionami
x+x+x+15 = 180
3x=180-15
3x=165/3
x= 55

55 + 15 = 70

Odp Katy przy podstawie maja po 55 ⁰ a kat miedzy ramionami ma 70 ⁰
1 5 1
2010-01-12T15:01:47+01:00
2 mają po 65 a jeden ma 50 :)
A-65 przy ramieniu
B-65 przy ramieniu
C-50

Najlepsze ;p
1 1 1
2010-01-12T15:02:50+01:00
70-55=15
Odp:Ten trujkat ma kąty 70[stopni],55[stopni],55[stopni].
1 3 1