Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:03:18+01:00
Dziesięciokąt foremny, ośmiokąt
2010-01-12T15:03:20+01:00
Osiem ścian ma sześcian (6 bocznych i 2 podstawy)
a 10 krawędzi ma dziesięciokąt foremny
2010-01-12T15:03:24+01:00
10 krawedzi bocznych ma graniastosłup 10-kątny, tzn, taki, którego podstawą jest 10-kąt

8 ścian ma graniastosłup o podstawie sześciokatnej , bo ma 2 podstawy, czyli też ściany i 6 bocznych