Odpowiedzi

2009-09-25T15:27:57+02:00
Według mnie to dlatego,że jest tam ludzi murzynów(ludzi o ciemnej karnacji)
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T15:33:00+02:00
Afrykę określa się mianem czarnego lądu dlatego, że w większości zamieszkiwana jest przez ludzi o ciemnej, wręcz "czarnej" barwie skóry - murzynów.
19 4 19
2009-09-25T15:34:00+02:00
Ponieważ większość ludzi to murzyni. Tak myślę.
12 3 12