Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:19:23+01:00
6x+1y= 4.80 |*-6
6y+1x=11.30

-36x-6y=-28,80
6y+1x=11.30

-35x=-17,50 |:-35
6y+1x=11.30

x=0,50
6y+0,50=11.30

6y=10,80 |:6
x=0,50

x=0,50
y=1,80

Serek kosztuje 1,80zl
Bułka kosztuje 0,50zł
16 4 16
2010-01-12T15:22:34+01:00
B-cena bułka
s- cena serka

6b+s=4.80 /×(-6)
6s+b=11.30

-36b-6s=-28.80
b+6s=11.30

-35b=-17.50 /:(-35)
b=0.5

6b+s=4.80
6×0.5+s=4.80
3+s=4.80
s=4.80-3
s=1.80

Odp.: Bułka kosztuje 0.50zł, a serek 1.80zł.
5 4 5