ZAPISZ W POSTACI WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH

A) ILOCZYN LICZBY X I KWADRATU LICZBY Y

B) ILOCZYN SUMY LICZB A I BPRZEZ ICH RÓŻNICE

C) SZEŚCIAN SUMY LICZB C I D

D) PODWOJONY SZEŚCIAN RÓŻNICY ILORAZU LICZB A I B ORAZ C I D



PROSZE WAS O POMOC :) BARDZO ZALEŻY MI NA TYM ZADANIU






3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:15:34+01:00
A) ILOCZYN LICZBY X I KWADRATU LICZBY Y
xy²

B) ILOCZYN SUMY LICZB A I B PRZEZ ICH RÓŻNICE
ab/a-b

C) SZEŚCIAN SUMY LICZB C I D
(c+d)³

D) PODWOJONY SZEŚCIAN RÓŻNICY ILORAZU LICZB A I B ORAZ C I D
((a/b-c/d)³)³
2 3 2
2010-01-12T15:17:29+01:00
A)
x * y²
b)
(a +b) * (a - b)
c)
(c+d)³
d)
2 *[(a:b) - (c:d)]³
1 5 1
2010-01-12T15:20:06+01:00
X*y²

(a+b) * (a-b)

(c+d)³

2[(a:b)-(c:d)]³
1 5 1