Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:18:43+01:00
1. zwortników o spółżęnych 23*27 ' N
2. zWROTNIK LEŻĄCY NA półkuli północnej
3. W dniu 22.06 promienie słoneczne pata tam pod kątem 90* - co to za miejsce i wiele wiele innych
*- stopnie
1 5 1
2010-01-12T15:18:48+01:00
Równoleżnik ziemski, położony na 23stopnie27’ szerokości geograficznej północnej.
1 4 1
2010-01-12T15:20:29+01:00
Równoleżnik leżący w szerokościach 23° 26′ 22″ N
1 2 1