Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:21:26+01:00
Ja szczerze mówiąc użyła bym tylko jednego ale chyba najważniejszego argumentu:
CZY TY NAPRAWDĘ CHCESZ ZABIĆ TE DZIECKO ????!!!!!!!!!!

W KOŃCU V PRZYKAZANIE MÓWI- NIE ZABIJAJ !
A TO JEST TAK JAKBY SIĘ ZABIŁO (CHOĆ JESZCZE NIENARODZONEGO) CZŁOWIEKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


pozdrawiam :)))
3 3 3
2010-01-12T19:12:45+01:00
ŻYCIE DAJE NAM PAN BÓG,I NIKT NIE MA PRAWA NAM JE ODEBRAĆ BEZ WZGLĘDU NA TO CZY JEST TO DOROSŁY CZŁOWIEK ,CZY JESZCZE NIE NARODZONE DZIECKO.TTLKO PAN BÓG DAŁ NAM ŻYCIE I TYLKO PAN BÓG MOŻE NAS Z TEGO ŚWIATA WEZWAĆ DO SIEBIE .PIĄTE PRZYKAZANIE MÓWI "NIE ZABIJAJ",A KTO SPRZECIWIA SIĘ BOŻYM PRZYKAZANIOM POPEŁNIA GRZECH CIĘŻKI.ABORCJA TO ZABÓJSTWO,A ZABÓJSTWO TO GRZECH CIĘŻKI ,UMYŚLNY WOŁAJĄCY O POMSTĘ DO NIEBA.
TO SĄ MOJE ARGUMENTY.
6 4 6