Odpowiedzi

2010-01-12T15:17:28+01:00
Gdy żyjesz z kimś w zgodzie, masz się do kogoś odezwać, buduje się między wami pewna więź.
Gdy panuje niezgoda, czujecie się smutni, zdenerwowani, nie macie ochoty się przyjaźnić.
47 4 47
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:17:57+01:00
Jak żyje się z kimś w zgodzie to jest dobrze,a jak nie to ten ktoś nas nie lubi i nie mamy przyjaciela.
28 1 28
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:19:44+01:00
"Zgoda buduje, niezgoda rujnuje."

Według mnie to przysłowie mówi, że jeżeli żyjemy z kimś w zgodzie, to ta osoba nie wyrządzi żadnej krzywdy, będzie nas wspierać. Jeżeli jesteśmy w niezgodzie z jakąś osobą, to ona może nam wyrządzić jakąś krzywdę, będzie nas dołować, nie będziemy mieli podparcia w tej osobie.
12 3 12